Zgłoszenia do Raportu o stanie Powiatu.

Zarząd powiatu co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie powiatu raport o stanie powiatu.
Raport obejmuje podsumowanie działalności zarządu powiatu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady powiatu i budżetu obywatelskiego.
Nad przedstawionym raportem o stanie powiatu przeprowadza się debatę.
W debacie nad raportem o stanie powiatu radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
W debacie nad raportem o stanie powiatu również mieszkańcy powiatu mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami w powiecie do 100 000 mieszkańców - co najmniej 150 osób;
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie powiatu. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Zgłoszenia można składać najpóźniej do 23.06.2021 roku na adres email: k.kowal@zabkowice-powiat.pl lub do osobiście do Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11.

Zgłoszenie do pobrania - zgłoszenia



Załączniki:

Zgłoszenie do debaty nad Raportem o stanie Powiatu