Zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 Przewodniczący rady powiatu przygotowuje i zwołuje sesje rady. O sesji zwyczajnej i uroczystej zawiadamia się wszystkich radnych co najmniej na 7 dni przed terminem  rozpoczęcia obrad. Natomiast zgodnie z § 14 ust. 1 i 2 Sesje rady powiatu są jawne, chyba że przepisy ustaw stanowią inaczej. Zawiadomienie o terminie, miejscu i przedmiocie sesji rady powiatu powinno zostać podane  do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Ząbkowicach Śląskich oraz w Biuletynie Informacji Publicznej powiatu, przy czym dodatkowo informacja może być również zamieszczona na stronie internetowej powiatu.

 

W związku z planowaną  na koniec maja debatą nad Raportem o stanie powiatu, zgodnie z art. 30a. ust. 7 ustawy o samorządzie powiatowym, mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w tej debacie, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami w powiecie do 100 000 mieszkańców - co najmniej 150 osób.

Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, czyli do dnia 28 maja 2020 roku.

Poniżej znajduje się wzór zgłoszenia, w przypadku chęci zabranie głosu w debacie.

W związku z działaniami zabezpieczającymi przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa przed planowaną na dzień 29.05.2020 roku sesją Rady Powiatu Ząbkowickiego, w przypadku chęci zabrania głosu podczas debaty nad Raportem o stanie Powiatu Ząbkowickiego za 2019 rok, proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Rady w celu ustalenia szczegółów, tel. 74 816 28 26, 74 816 28 52.

 



Załączniki:

zgłoszenie do debaty nad Raportem o stanie Powiatu Ząbkowickiego