Umów wizytę w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich bez wychodzenia z domu!

W Wydziale Komunikacji został zakupiony i zamontowany nowy system kolejkowy, który umożliwia rezerwację wizyty na konkretny, dogodny dla Klienta termin poprzez stronę internetową: https://bezkolejki.eu/spzabkowice

Sprawy obsługiwane przez system są pogrupowane na dwie kolejki.

Kolejka A – Rejestracja pojazdów – kolejka obejmuje następujące operacje: 

·         rejestrację pojazdu (nowego, używanego, z zagranicy), 

·         czasową rejestrację pojazdu na wniosek, 

·         profesjonalną rejestrację pojazdu.

Kolejka B – Krótkie czynności/inne/informacja -  kolejka obejmuje następujące operacje: 

·         wydanie dowodu (lub wtórnika) rejestracyjnego, 

·         wymianę dowodu rejestracyjnego (z powodu braku miejsca na wpis kolejnego badania technicznego lub zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym),

·         przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o zbyciu pojazdu i nabyciu pojazdu,

·         wydanie wtórników tablic rejestracyjnych oraz dodatkowej tablicy na bagażnik,

·         dokonywanie odpowiednich adnotacji w dowodzie rejestracyjnym (m.in. GAZ, HAK, VAT, PIT, CIT), 

·         wyrejestrowywanie pojazdu na wniosek w przypadkach określonych w ustawie - Prawo                    o ruchu drogowym, 

·         dokonywanie czasowego wycofania pojazdu z ruchu i przywracanie pojazdu do ruchu,

·          zwracanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyny ich zatrzymania, 

·         Wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych lub wykonanie tabliczki znamionowej,

·         wydawanie zaświadczeń.

Prosimy uważnie zapoznać się z rodzajami spraw przypisanymi do poszczególnych kolejek.                   W przypadku błędnego wybrania kolejki załatwienie właściwej sprawy może okazać się niemożliwe w danym dniu. 

Osoby korzystające z rezerwacji internetowej prosimy o uważne zapoznanie się z regulaminem rezerwacji, gdyż zawiera on istotne informacje o sposobie zrealizowania wizyty.

Szczególnie zwracamy uwagę na :

wymóg podania imienia, nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu osoby która załatwia sprawę, ponieważ bilety  są autoryzowane na tej podstawie a w przypadku rozbieżności pomiędzy danymi z biletu a danymi osoby zgłaszającej się do załatwienia sprawy urzędnik może odmówić załatwienia sprawy,
 pobrania biletu w dniu wizyty (sugerowany czas to 5 minut przed godziną wizyty). Biletomat znajduje się przy wejściu do pokoju nr 110  Wydziału Komunikacji Starostwa  Powiatowego                  w Ząbkowicach Śląskich. Bilet pobiera się z użyciem kodu otrzymanego w e-mailu. 
W e-mailu zawarty jest link do strony ze szczegółami rezerwacji. Pod numerem telefonu znajduje  się przycisk „anuluj rezerwację”. Prosimy aby w przypadku niemożności zgłoszenia się w umówionym terminie korzystać z tej opcji aby nie blokować terminu i dać możliwość załatwienia sprawy innym osobom.