Aktualne informacje Wydziału Komunikacji -  praca w czasie epidemii koronawirusa.

Opłaty w Wydziale Komunikacji - z uwagi na zamknięty Punkt Kasowy Banku Spółdzielczego.


Przyjmowanie interesantów w sprawach dot. rejestracji pojazdów i praw jazdy:

od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00-15:00,
w piątek w godzinach do 8:00-14:00.

Inne sprawy należące do kompetencji wydziału w godzinach 7:30-15:30.

Wydział Komunikacji
ul. B. Prusa 5,
57-200 Ząbkowice Śląskie

Telefony:

(74) 8162-818, 8162-819, 8162-854 – rejestracja pojazdów, Stacje Kontroli Pojazdów
adres e-mail: j.dydo@zabkowice-powiat.pl
(pokój 110, parter)

(74) 8162-820 – prawa jazdy,  adres e-mail: komunikacja@zabkowice-powiat.pl
(pokój 302, II piętro)

(74) 8162- 817 - transport drogowy, Ośrodki Szkolenia Kierowców, zarządzanie ruchem
adres e-mail: e.ogorek@zabkowice-powiat.pl, w.napora@zabkowice-powiat.pl
(pokój 301, II piętro)

(74) 8162-854 - fax

Agnieszka Szymańska - Kierownik Wydziału
adres e-mail:
a.szymanska@zabkowice-powiat.pl
(74) 8162-834
(pokój 303, II pietro)

Pracownicy Wydziału:


Elżbieta Petruk - główny specjalista 
Honorata Tyrka - Tęsna - inspektor
Agnieszka Ziętek - inspektor
Jarosław Dydo - inspektor
Witold Napora - inspektor                             
Eufemia Stępień - inspektor       
Irena Sawczak - inspektor        
Anna Krężel - inspektor
Dominika Lewandowska - inspektor
Wojciech Frysztak - inspektor

Ewelina Furman - inspektor
Magdalena Lipa - podinspektor
Marcin Margasiński - pomoc administracyjna