Zmiana zasad obsługi Klientów Wydziału Komunikacji w Ząbkowicach Śląskich
Zmiana zasad obsługi Klientów Wydziału Komunikacji w Ząbkowicach Śląskich
Od 15 października 2020r. (czwartek) Wydział Komunikacji będzie umawiał Klientów na wyznaczone godziny.
Szanowni Klienci,
w związku ze wzrostem zakażeń na COVID-19 informujemy, że z dniem 15 października 2020r. Wydział Komunikacji będzie umawiał Klientów na wyznaczone godziny.
W celu załatwiania spraw wymagających kontaktu z pracownikiem w naszym Wydziale prosimy o umawianie się na wizytę telefonicznie pod numerem:
74 8162-854, 74 8162-818, 819 (rejestracja), e-mail: j.dydo@zabkowice-powiat.pl
74 8162-820 prawa jazdy, e-mail: komunikacja@zabkowice-powiat.pl
74 8162-817 - transport, OSK, SKP, organizacja ruchu, e-mail: e.ogorek@zabkowice-powiat.pl, w.napora@zabkowice-powiat.pl
Wejście do Starostwa (rejestracja pojazdów) na umówioną godzinę od ul. B. Prusa 5.
Wejście do Starostwa (prawa jazdy, transport, OSK, SKP, organizacja ruchu) na umówioną godzinę od strony parkingu.
Prosimy nie przychodzić wcześniej niż na wyznaczoną godzinę.
Wszelkie inne sprawy, które nie wymagają osobistego kontaktu z urzędnikiem w formie pisemnej prosimy załatwiać drogą elektroniczną: przez ePUAP, e-mail lub wrzucić dokumenty do zamontowanej przy wejściu do Starostwa skrzynce pocztowej - ul. H. Sienkiewicza 11, Ząbkowice Śląskie.
W związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 prosimy o zachowanie odległości (przynajmniej 1,5 metra), używanie maseczek ochronnych oraz dezynfekowaniu rąk w oczekiwaniu na obsługę.
Zawiadomienia o zbyciu lub nabyciu pojazdu prosimy wrzucać do skrzynki umieszczonej na budynku Starostwa przy ul. Sienkiewicza 11.