Zmiany przepisów dotyczących nakładania kar administracyjnych i obowiązku rejestracji pojazdu. - od 1 stycznia 2024r. 

 

Powrót do systemu kolejkowego - 19.04.2022r.

 

Umów wizytę w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich bez wychodzenia z domu!


Informacje Wydziału Komunikacji

Opłaty w Wydziale Komunikacji - z uwagi na zamknięty Punkt Kasowy Banku Spółdzielczego. - informacja nieaktualna.


Przyjmowanie interesantów w sprawach dot. rejestracji pojazdów i praw jazdy:

od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00-15:00,
w piątek w godzinach do 8:00-14:00.

Inne sprawy należące do kompetencji wydziału w godzinach 7:30-15:30.

Wydział Komunikacji
ul. B. Prusa 5,
57-200 Ząbkowice Śląskie

Telefony:

(74) 8162-818, 8162-819, 8162-854 – rejestracja pojazdów,
adres e-mail: rejestracja@zabkowice-powiat.pl
(pokój 110, parter)

(74) 8162-820 – prawa jazdy,  adres e-mail: komunikacja@zabkowice-powiat.pl
(pokój 302, II piętro)

(74) 8162- 817 - transport drogowy, Ośrodki Szkolenia Kierowców, Stacje Kontroli Pojazdów, zarządzanie ruchem
adres e-mail: j.dydo@zabkowice-powiat.pl , transport@zabkowice-powiat.pl
(pokój 301, II piętro)



Agnieszka Szymańska - Kierownik Wydziału
adres e-mail:
a.szymanska@zabkowice-powiat.pl
(74) 8162-834
(pokój 303, II pietro)

Pracownicy Wydziału:

Elżbieta Petruk - główny specjalista 
Honorata Tyrka - Tęsna - inspektor
Agnieszka Ziętek - inspektor
Jarosław Dydo - inspektor                    
Bożena Chmiel - podinspektor   
Miłosz Szumny - podinspektor     
Anna Krężel - Dudczak- inspektor
Dominika Lewandowska - inspektor
Wojciech Frysztak - inspektor
Ewelina Furman - inspektor
Magdalena Lipa - podinspektor
Monika Orzeszek -  referent

Anna Frysztak - młodszy referent

Marcin Margasiński - pomoc administracyjna