W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich

ul. Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śląskie

ul. Prusa 5
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel.: (+48) 74 816 28 00
email: starostwo@zabkowice-powiat.pl
ePUAP: /zabkowice/SkrytkaESP

NIP: 887-15-58-241

Sesje Rady Powiatu Ząbkowickiego

Wersja strony w formacie XML

Zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 Przewodniczący rady powiatu przygotowuje i zwołuje sesje rady. O sesji zwyczajnej i uroczystej zawiadamia się wszystkich radnych co najmniej na 7 dni przed terminem  rozpoczęcia obrad. Natomiast zgodnie z § 14 ust. 1 i 2 Sesje rady powiatu są jawne, chyba że przepisy ustaw stanowią inaczej. Zawiadomienie o terminie, miejscu i przedmiocie sesji rady powiatu powinno zostać podane  do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Ząbkowicach Śląskich oraz w Biuletynie Informacji Publicznej powiatu, przy czym dodatkowo informacja może być również zamieszczona na stronie internetowej powiatu.

 

Zgłoszenia do Raportu nad stanem Powiatu.

Zarząd powiatu co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie powiatu raport o stanie powiatu.
Raport obejmuje podsumowanie działalności zarządu powiatu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady powiatu i budżetu obywatelskiego.
Nad przedstawionym raportem o stanie powiatu przeprowadza się debatę.
W debacie nad raportem o stanie powiatu radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
W debacie nad raportem o stanie powiatu również mieszkańcy powiatu mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami w powiecie do 100 000 mieszkańców - co najmniej 150 osób;
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie powiatu. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Sesja Rady Powiatu Ząbkowickiego podczas której odbędzie się debata nad Raportem o stanie Powiatu Ząbkowickiego odbędzie się 29 lipca 2021 r., w związku z tym proszę o przesyłanie zgłoszeń najpóźniej do dnia 28 lipca 2021 r. na adres: rada@zabkowice-powiat.pl

Zgłoszenie do pobrania - zgłoszenie

 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane