Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich

ul. Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śląskie

ul. Prusa 5
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel.: (+48) 74 816 28 00
email: starostwo@zabkowice-powiat.pl
ePUAP: /zabkowice/SkrytkaESP

NIP: 887-15-58-241

Sesje Rady Powiatu Ząbkowickiego

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 Przewodniczący rady powiatu przygotowuje i zwołuje sesje rady. O sesji zwyczajnej i uroczystej zawiadamia się wszystkich radnych co najmniej na 7 dni przed terminem  rozpoczęcia obrad. Natomiast zgodnie z § 14 ust. 1 i 2 Sesje rady powiatu są jawne, chyba że przepisy ustaw stanowią inaczej. Zawiadomienie o terminie, miejscu i przedmiocie sesji rady powiatu powinno zostać podane  do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Ząbkowicach Śląskich oraz w Biuletynie Informacji Publicznej powiatu, przy czym dodatkowo informacja może być również zamieszczona na stronie internetowej powiatu.

W związku z planowaną  na koniec maja debatą nad Raportem o stanie powiatu, zgodnie z art. 30a. ust. 7 ustawy o samorządzie powiatowym, mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w tej debacie, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami w powiecie do 100 000 mieszkańców - co najmniej 150 osób.

Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, czyli do dnia 30 maja 2019 roku.

Poniżej znajduje się wzór zgłoszenia, w przypadku chęci zabranie głosu w debacie.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij