Protokoły z sesji Rady Powiatu Ząbkowickiego
Zgodnie z zapisem § 29 przebieg sesji rady powiatu jest transmitowany i utrwalany w formie zapisu cyfrowego, rejestrującego obraz i dźwięk, który podlega archiwizacji zgodnie z odrębnymi przepisami. Z przebiegu sesji sporządza się protokół stanowiący streszczenie obrad. Protokół powinien zawierać: określenie numeru, daty i miejsca odbywania sesji, godziny jej rozpoczęcia i zakończenia, imię i nazwisko przewodniczącego i osoby sporządzającej protokół; stwierdzenie prawomocności obrad; odnotowanie przyjęcia protokołu poprzednich sesji; porządek obrad; opis przebiegu obrad; przebieg głosowania i jego wyniki; podpis przewodniczącego i osoby sporządzającej protokół. Do protokołu dołącza się: listę obecności radnych, listę zaproszonych gości, teksty uchwał przyjętych przez radę, protokoły głosowań tajnych, zgłoszone na piśmie interpelacje, pytania, wnioski, oświadczenia i inne dokumenty złożone na ręce przewodniczącego, listę głosowań przeprowadzonych w trybie § 25 ust. 1 i 7, nośnik cyfrowy zawierający zapis zarejestrowanego przebiegu sesji.
Protokół z sesji, po jego sporządzeniu, wykłada się do wglądu w biurze rady powiatu najpóźniej na pięć dni przed jego planowanym przyjęciem przez radę, w celu umożliwienia zgłoszenia uwag do jego treści przez radnych, członków zarządu powiatu oraz przez osoby, które zabierały głos na sesji – w zakresie dotyczącym własnych wypowiedzi.
Protokół z sesji, po jego sporządzeniu, wykłada się do wglądu w biurze rady powiatu najpóźniej na pięć dni przed jego planowanym przyjęciem przez radę, w celu umożliwienia zgłoszenia uwag do jego treści przez radnych, członków zarządu powiatu oraz przez osoby, które zabierały głos na sesji – w zakresie dotyczącym własnych wypowiedzi.