Obsługa Klientów od 22 marca 2021
Obsługa Klientów Wydziału Komunikacji od 22 marca 2021r.
Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
ul. Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śląskie
ul. Prusa 5
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel.: (+48) 74 816 28 00
email: starostwo@zabkowice-powiat.pl
ePUAP: /zabkowice/SkrytkaESP
NIP: 887-15-58-241
Obsługa Klientów Wydziału Komunikacji od 22 marca 2021r.
UWAGA - Już nie 180 dni. Od 01.01.2021r. powrót 30-dniowego terminu na rejestrację pojazdu oraz zawiadomienie o nabyciu/zbyciu. Starosta Ząbkowicki informuje, że przepis art. 31i ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,...
Ogłoszenie i zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego - 29.12.2023. Poprzednie ogłoszenie z dnia 29.12.2022r. staje się nieaktualne. Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w zakresie...
Zmiana zasad obsługi Klientów Wydziału Komunikacji w Ząbkowicach Śląskich Od 15 października 2020r. (czwartek) Wydział Komunikacji będzie umawiał Klientów na wyznaczone godziny. Szanowni Klienci, w związku ze wzrostem zakażeń na COVID-19 informujemy, że z dniem 15 października 2020r. Wydział Komunikacji będzie umawiał Klientów na wyznaczone...
Szanowni Klienci, informujemy, że z dniem 8 września 2020r. Wydział Komunikacji (rejestracja) nie będzie umawiał już Klientów na telefon. Klienci obsługiwani będą według kolejności w godzinach pracy wydziału tj. poniedziałek – czwartek w godz. 8:00-15:00 piątek w godz. 8:00-14:00 W związku z koniecznością zapobiegania...